Blogger Widgets

September 18, 2011

PERLUKAH AKU ?

SALAM you ALL :)
heyh ! woyt woyt !

okayyy ! tajuk kitaa pada haqy n malam neh ialah .
PERLUKAH AKU ?
yaaa . apa maksud nyaaa ? mehh kitaa baca sama sama jalan ceritaa nyaa okay ? :)
PERLUKAH AKU memegang kembali status TAKEN itu ?
PERLUKAH aku membuang status SINGLE tuh ?
PERLUKAH aku mengambil semula status COUPLE itu lagy ?
PERLUKAH wehhhh ?
aku buntu n aku bingung sngad sngad wehh dgN semuaa nehhhh :(
sdeyh ada happy pun adaaa .
perlukah aku mengambil dan membuang semuaa tuhhh ?
bylaa singLe SUNYI :(
bylaaa COUPLE selalu gadoh n banyak sngad masalah nyaaaaaaa :(
byla COUP mcm mcm FITNAH n DUGAAN yg perlu di hadapi .
bylaa SINGLE mcm mcm perasaan yg dtg .:(
contohnyaa , perasaan SUNYI , BOSAN , JELES lhaa apa lhaaa sumaaa ada mehhhh ^^
apa ini semuaaaa ? kalau aku pegang balek status TAKEN tuhhh .
dgN sapaa yg aku nak KAPEL ? dgn sapaa ? sumpah tak bersedia -.-
then sumpah gylaa aku tak mau urg yg aku tak knay n aku tak sukaaa -,-
gelabah gylaa akuuu lau cm uhhh --'
okayy ! selalu nyaa kan wehhhhh , wehhhhhhhhh :)
# ORANG YANG KITA SUKA TAK AKAN PERNAH SUKA KAT KITA # :(
tuhh yg sedeyh bagai tuhh wehhhh ~ tak tahan aku nak menahan rasa saked haty nehh :(
babeng sedeyh wehhhhh . tambah tambah dea kapel pulak kan dgn urg laen .
lau SINGLE tak pe ahh jugak bulehh lhaaaa buad jadik ADMIRE mcm CAPITAL S mehhh :)
tapy maslah nyaa dea tak sedaq lorhhh =(
susah kan mcm tuh ? hmmmm .
wehhh . PERLUKAH AKU MEMBUANG DAN MENGAMBIL ?
aku BLURR wehhhhhhh :(
hmmm . okayyy ! naty ahh aku pkiaq balek .
sumpah tak tau nak pilih yg mana :(
kay bye sumaaa !


the capital s !
very LOVE YOU SO FREAKING FUCK DAMN MUCH lhaaaa <3

No comments:

Post a Comment