Blogger Widgets

September 18, 2011

JAMUAN RAYAAAA :)

SALAM you ALL






semalam hary yang paling bahagia khud dalam diqi aku nehhh . bulehh lepashh kan TENSHEN
dgN caqa BERSERONOK n BERPOSING dgn kaum kerabat :p
haha . kay kay ! semalam kat TAMAN KEMPAS adaa jamuan qayaa :)
BESHHH oohhhhh . mcm tahun tahun yg sebelom nyaa lhaa yaaa ;)
aku terpaksa jady CAMERAWOMEN aaa ^^ . haha . snap sana sini .
yeahhhhh . t aku masuk kan yaa beberapa pix yg aku tngkap mLm smLm :)
beshhhh tauuuuu . depaa sumaa SPOTING oiytt ! hahaha . ada sama laki dgN pompan samaa jhaaa mehhh . heeh . chiLLL . PEACE xoxo -.-
woyt woyt ! haha . kenagan gylaa lhaa kan .
makang makang pun banyak mehhh :) pecah perot aku tau dakkkk . haha .
kueh qayaa lagy lhaa kan . perghhh!  mmpoih nak makan !
HAHA . selagy makanan tak habaeh selagy tuh lhaaa tak lehh balekk mehhh :p
haha . kayy ! cabutan bertuah lhaa . apa lhaaa . sumaa ada lhaaa --'
haha . mcm mcm jhaa lhaa kan .
hehehe . kayy . tamat dLm pukoi 11. 30 MALAM mcm tuh lhaaa kan :)
kay ! malaih nk update pnjang pnjang ! byee !
nak picturee :)

SWEIT MEMORIES

GYLA GYLAAA :)



 

No comments:

Post a Comment