Blogger Widgets

October 25, 2012

❤ AWAK dan SAYA :)


Hai .

Salam :)

Annyeong ^^


hoi , hai , hut . dan sewaktu dengan nyaaa -_- okayy , Heyyyy you alls . SELAMAT HARY RAYA AIDILADHA nah :) mohon maaf andai ada TERkasar bahasa atau TERlangkah yang tak sengaja :p Ehhh , tomorrow dah rayaaaa . Yey Yey (y) sukaa ni sukaa , korang , korang , korang Raya mana ? kitaa raya SP jha :'( sumpah weyy , sedih . malam nih dengaq Takbir mahu meleleh ayaq mata aku :'( takpa takpa , kita kena bertahan , iya laa kan , mahu tak sedih :'( rinduuuu tok , rindu sangd sangad , rinduu mak ngah , lama tak jumpa mak ngah , last jumpa mak ngah masa kat KL hary tuh , bulan 6 tak silap aku :'( lepas tuuu mak ngah pergi Mekkah :D dah tuh sampai ke hary nih tak jumpaa . Masa PMR hary tuu ada laa mak ngah call , mahu meleleh ayaq mata aku woi , bila mak ngah mengharap kan semua nya dekat aku masa exam hry tuh , pilu haty nih , TERsentuh dan sebagai nyaa :'( *lap air mata . LOL , kena kutuk dengan Yaty karanggggg . Haha :p *peace . rinduuu semua sepupu aku , rindu sangad :'( rinduu Jeeha . alaaaaa :/ Jeeha puns myb tak balik , sebab exam tak habis lagi . Kayy ! terima kay terima :') baju raya korang warna apaa ? baju kita warna unggu tu laa , nak beli lain ? mahuuu dengaq taklimat karangggg ;'p Hee , okayy ! last . memang rindu sangad sangad dekat Tok and Mak Ngah . Alahai >,<

Yesterdayyy , 24.October. Alhamdulillah :') Syukur , genap one year dengan Shafiq , tak sangka dan tak percaya okay . tapyyy , kena percaya jugak . LOL . Heee :p untung lagi si Hanyza bila annviersary aku dia yang beria ria keluaq pergi Vm doe . Haha , jealous bapak aku kau nak tahu ? *kau apa tau -,- selamat kelmarin ayah tadak jha , kalau ayah ada memey lepas cs dah aku :') tkpa , nnty kita out laa nah nah , kesian Shafiq jugak sebenarnyaa dan padan muka dia jugak :p plan last minit ke laut laa cerita dia . and then , TerimaKasih kepada yang wish 'anniversary' dekat kami , jasa anda dikenang , doa anda insyaAllah di makbul kan . Amin :) pejam celik pejam celik . One year . Thanks bie , sabar dengan semua karenah sayang , Tabah dengan semua DUGAAN yang diberikan , KUAT menempuh kepahitan dalam hubungan :') tahniah , ada berjaya lakukan nya selama one year . Haha :p Okayyy , apa apa pun . iloveyou :* Byeeee :D

DIA? Saya punya :) AWAK? Milik saya :) SAHABAT? Selalu ada dengan saya :) FAMILY? Yang terpenting bagi saya :) SAYA? Saya sayang mereka.


Love of Laugh :
NataShafiq

No comments:

Post a Comment