Blogger Widgets

February 05, 2012

♥ Page 36 of 366 : Syukur ♥ Amin :'D


Only You , Fever You , Just You : Mohd Shafiq Rizuwan
 ♥


Salam ,

Anneyong - Haseyo


Wahai , Stalkers , Viewers , Followers , atototo :') Heyh , sehad ? apa khabaq semua nyaaa ? alololo , tamau sedeyh okay ! haqy neh , Alhamdulillah , belog neh Happy lha sygss (: alaaaaa , Happy sekali sekala kan kan ? heee , okay !  makan dh kn ? okay ! title ? macam bodoh kan ? -.- haha , abaikan semua nyaa , aku nak mengarut sudah ! alamak ! haha , dh lhaa woi Tasha , b siries okay :D cuba lhaa neyh , kalau tak siries jangan tnya aku nuh pesaypa :p hehe , sbb aku *gyla* haha , sebelum tuh , sebelum kita buad krangn kitaa , ohmennnnn ! Salam Maulidur Rasul yaa semua, tiada idola selain Rasulullah :D okayyy , sebelum ayaq mata jatuh berjuntai ! what ? berjuntai ? wth weyh Tasha ? haha , maen maen sahaja , hilang kn tenshen yang sedia ada neh haaa :') buleh kann , okayy !seblum tuh , nmpk picture kat atas uh ? picture uh untuk carta H-A-T-Y okayy , haha ! sat ! *gedik* alohai , okayyy , aku nak cepad nehh nak cepad , bla bla bla , tamau buang masa , stge nak out pulok :/ haihhh , okayyy ! nk ceqita apa tak tau ? first sekali , aku nak ucap kan Terima Kasih dekad Tuhan , Ya Allah , terima kasih Ya Allah , kau kurnia kan doa ku Ya Allah , kau melindungi ku daqi urg urg yg jahad dan makbur . Amin (: okayyy , setiap pagy jhaa , sebelum out pegy skula , kuaq jhaa pintu tuh msty baca doa , *kau ada ? haha , dh tuhhh baca panjang tahu -.- *tipu dah* haha , insya allah Tuhan kurnia kan , itu semua Dugaan , bukan manusia lhaa kalau tiada Dugaan yang mnimpa kan kan ? Tuhan bagy kita Ujian sbb dea tahu kita buleh hadapi nyaa dgn Sabar , Tabah , Kuad dan Tenang , *aku buad teqok kn ?* haha , okayy , beby ! kan aku cakap aku Sayang hank , cakap kan ? kan aku selalu cakap yg hank TERCIPTA UNTUKKU ? kan bie ? engad kan semua tuh , aku tk perna tipu ! sekali puns tak , selama kapel dgn hank aku yg selalu mengalah *cewahhh , TIPU* haha , okayy lhaa , jujur , hank lhaa yg selalu menglah ! nama pun perangai supa aku kan kan ? :') bie ? Saranghaeyo ! haha , cewahh ! okayyy , *malu* haha, dh dh !sebenaq nyaaa , aku sygss hank bie , bylaa dh sygss hank tau kan aku akan buad apa ? haha , bie ? 10 hary hank tingai aku haqy tuh , bie hank tau kn semua adek bradek aku tau yg hnk dgn aku coup ? heee xD okayy ! kaka balek bie , dea ngusik aku smpy aku nagesh bie :'( sbb hnk tingai aku , bylaa dea tanya " gaduh letewwww " Ya Allah bie , macam arghhhhhhhhhhhhhhhhh ~ nak jerit jhaa ! aku tipu dea , aku cakap tak ! dea kata dekad aku , " kalau tak gaduh tadak lhaa smpy off nset " yessss !! aku sygs hank kak , tapyyy , aku bukan gaduh dgn bie :') kami tak pernah gaduh . hehe xD okayyy , mLm tadik dapat mses hank , aku nak teqeyak bie , okay ! kaka aku STALKERS terhebad okayyy , dea selongkaq mses kita bie , dea stalker belog aku bie , haiyaaaaaa . dan ! aku ceqita jugak semua masalah aku , apa yg dea habaq ? itu hanya aku dan dia jhaa yg tahu :'D okayyyy , dea balek ! dea tempad aku gelak gelak smpy hujung nyawa *tudiaa ayat* haha , dea Happy weyh ! kalau dea Marah aku rasa rimau un tak mau kcau , haha , tahu jha lhaa adek beradek aku semuaa EGO ! dengaq tuh ? ego ! cewahhhhhh , HAHA , bla bla bla , ehhh ! dea baca mses kita bie , aku glak tahu ! dea cakap mcam neh '' bie lhaa sygss lha beby lhaaa busyuk lhaa " haha , sapa tk gelak beby oiii :p hehe , kayyyyy ~ dea banyak bagy aku happy sejak dea balek sini , tapyyy , besuk dea dh nak balek Poli dea bie :'( sedeh ! maklum lhaaa , dalam rumah tuh aku jhaa pompan kalau dea balek sana , 2ekoq lagik rimau . arghhh ! tenshen tahu bylaa duk ngn rimau , haha , sorry bang , sorry adek :p haha , cewah ! dh dh , meqoyan smpy korea dh neh , nak kena balek malaysia balek neh ! haha , *gegeyh kan ?* heheh , bie , heee xD besh kan , semalam kita perang , besa lhaa perang laki bini , bahas mcm mcm kan bie ? haha , lawak ! baca balek semua mses hank , fuyoooooooooooooo , hank memang -.- okayyyy ! tipu aku nom 1 haha , kalau hank nom 1 aku mesty nom 2 kan bie ? cewahhhhh , haha , alohai >< ehhhh , haaaa , okayy ! tadik pegy knduri , kat atas tuh gambaq kenduri lhaa woi >..< okayyy , saja ! haha , pegy sana macam , okayy , macam macam adaaaa :') hahaa , apa aku merepek ? hank paham ? aku tak pahm ! tak adil ! haha , kena lempang msty syiok en ? lama dh tak kena -.- okayyy , tamau aa stge juling o.O okayy ! Beby ? TerimaKasih ehh , thnx sbb Bahagia kan hidup Sayang's jaga sayang , beby nak tgk sygss senyum kan ? okayyy . Senyum :') sayang tak paksa bie , sygsss ! cuma nak yg terbayek jhaaa , sayang harap akan lebiyh bayek daqi sebelum neh , untuk beby and Sahabat , Yaaaa , besuk pegy skulaa GOSSIP TIME , engad okay ;D heee , mula kan haqy persekolahan anda dgn riak muka yg senoi -.- sumpah , homewrok tak siap ! baguih , alohai >,< manusia memang macam tuh , okayyyyy . dh dh , aku kena tingai :'( baguihhh (Y) mmpuih p ! haha , smpy sini jha kan ? tadak yg menarek punss , Byeee , IloveYou :* ImissYou :'* IneeedYou -* okayy . cukop ! ehhh  , sekjap , sapa amau baca tak apaa , mana maqah , tak kesah , kutuk biaq pada nuh , belog aku suka haty aku lewls ! lol -'' haha , p tekan lif nuh , tuqun buang aaa :p haha , Chauwwwww ,

:: Dugaan Itu Mengajar Kita Erti Kekuatan , Ketabahan dan Kesabaran :: ♥

p/s : setiap butir perkataan bukan untuk menyakiti sesiapa pun :')
sincerely :
NataShafiq ♥ 

No comments:

Post a Comment