Blogger Widgets

February 01, 2012

♥ 1 . February . 2012 : Page 32 of 366 :'(

Salam ,


Anneyong - Haseyo ;D


okayyy , helo , hai , hoi , hui , ho , apa yg ada dlm pala hotak hampa tuh lhaa dea , HAHA , okayyy , kena panahan jiwang , sat ! gelak ples ? haha , waya sungguh aku kenss , byla nak mula ceqita dea haa ? alaaaa , watLekkk ^^v kita kena meqoyan , bagai dulu baqu lhaaaa bla bla bla , kay ! Stop ! haha , apa yg aku nk mengarut tau ? aku t'lupaa stngah lhaaaaa :( sedeyh haaa , sedeyh sbb lupaaa , HAHA . sat ! *says sometink ples ? haha , okay okay , aku tamau buang masa semua urg termasuk aku , mata dh ngntuk gilaa dh nehhh o.O engd na tedoq tapy kata awai lgikkk >,< *bulehlagutuh ? xD haha , masa tuhhh , okayy , dh dh , apa aku cakap tadik skip jhaa , tayah baca , haha , seriosly weyh , kelmarin  penad sngad lhaa kens , penad sngad woii -.- ohyaaaa , pagy pegy skula , ptg satyback rumah kawan sbb ada training kawad kaki apa tahhhh , -.- so , tk balek qumah lhaa kenss , bylaa hbesh kawad apa lagik , chauwww lhaa woi . haha , balek hujannn , ohmyyyyyyyyy ~ lebat sial . *opss , sorry ! haha , mlm kena pgy Tuition pulok lhaa awokss woii ;/ alahai , hankkk woii , aku penad nehhh , t'paksa gagah kan jugakkk , sbb aku engad dea , yeassssssss ! hanya dea , haha , woii , buleh jgn laqi tajuk ? sepak sedaih baqu berakai kan kan ? xD haha , okayyy , pegy jugak lhaaa , ckgu mengajaq aku tedoq , yesss , sumpah , awesome gylaaa . HAHA , *jahad kenss ? heee , dh tuh , bla bla bla , balekk , homework tingai habesh setngh dh lhaa woi , tak heqan -.- haha , tedoq tqoih lhaa , bngun , ohmyyyyy , ohno . alahai >,< tak laqat tahu kan macam mana ? ngntuk tahu kenss ? huh ! terpaksa , demi dea , yaaaa , demi dea :'( okayyyyy , aku nak jiwang sbb aku kena panahan jiwang kenss tadik ? haha , dalam ketawa aku ada terselit ketangisan and kesedeyhan yg tak t'hingga :( hanya Tuhan yg tahu , okayyy , skip dulu , hmmmm , smpy mana tau ? heee xD haqy neh pegy skula dgn muka mengantuk , dgn soqa  tadak , yessss . aku mmang sukaaa lhaaa woii (Y) haha , macam macam yg terjadik tadik tahu , okayyy , suma tuh kenangan Terindah yaaaa sygsss ;D okayy , macam apa ? haha , macam urg gylaaa -.- jahad  sedaq lama dh okay ! haha , gelak , menangis , senyum , sedeyh semua nyaa kerana SAHABAT , yaaaaa . dorang sedeyh aku lgik sedeyh , setai tak buleh tgk ayaq mata kawan sama maaa :D heee , okayyyy , beby ? ohyaaa , start okay ! haha , penad nak baca ? tak laqat ? saked mata ? saked haty ? saked jiwa ? haha , p blahh lhaa woii , nuh !pintu tanda X en dh ada , cangak pa gie macam urg Blurrr ? -.- haha , kesah gyla aku petang neh ! ohkayy , nanak nnges dypan lappy buleh ? :'( nanak ceqita dalam belog buleh ? *msty lha buleh kens , belog aku suka haty aku lha okayy , pass pasai suma menda karut mengarut tuh yaaaaa xD hmmmm , sedeyh sngad bie , sumpah ! aku rendu dekad hank , cuma ayaq mata jha yg tk jatuh lagik , ini kan dugaan ;D kita kena watLek ^^v dhh tuh kita watpiss v-v dh tuh kita watchiLL :o then pas tuh kita buad na nau jha , okayyy ! dh Tasha oi , dh dh . tayah mengarut sngd smpy senak pequt urg baca xD beby , Ya Allah , aku rendu hank , yaaaa . pagy tadik tetiba selisih dgn hank kenss ? :'( aku RENDUUUUUUU ~ sumpah neh . dh tak tahan rendu aku neyhh woi , tak tahan , hmmmm >,< aku maluuuu , sumpah malu , dh lhaa sahabat aku duk mengusik ! tahu woi , tali kasut aku terbukak , dyam cukup lhaa , neh duk kata macam macam , mau nyaa aku tembak hampa masuk parit belakang sekolah mau ? *cewahhhh , supa beqani kenss ? haha , aku maluuuu , Ya Allah , sumpah malu >< hank dyam aku lgik lhaa dyam , haha , tk buleh nak kata apa dh woi -.- apa salah aku bie ? alahai , smpy aku putuih asa , okayyy , tuhhhh sebentar tadik , lepash neh sumpah aku cakap mcam mana un aku akan tetap tunggu hank xD rendu sora hank , rendu senyuman hank , hank tgk aku puns dh tk senyum kan ? sbb aku pun tk senyum , alahai , msing masing ego ! yaaaa , aku buad tak tau ngn hank kn bie , aku tak mses hank kan bie , aku tk senyum kat hank kn bie , suma tuhhhhh , sbb aku tau suma tuh buad aku teqeyak :'( so , aku tk buleh lakukan semua nyaaa . Sorry bie , aku tk balas senyuman hank , imissyou , sbb aku Sayang's hank tahu , okayyy , Dugaan ini akan ada Hikmah kan beby ? xD aku tunggu hank bie :'( tuh jha yg buleh aku buad , okayyy , aku tahu hank tak perlukan aku dalam diri hank kan ? i try de best ;D aku akan cuba untukk jadik yg terbayekkk d mata hank bie , janjy aku ! hanya hank jhaaa , sumpah hank ;D *ayaq mata jatuh* okayyy , kuad Tasha , kuad , hmmmm , bie ? i wait for you 24/7 , okayy , aku dh lemah semangad , aku dh tak tau nak buad apa bie , aku REDHA atas apa yg terjadik , okayy , kalau bhusan bagy tahu yaa sygss , sbb aku paham :') manusia memey cepad berubah kan bie ? manusia memey macam tuh kan ? bie selalu kata , ' tak semua nya sygss ' yaaa, rendu dgn semua tuh :( rendu hank busyuk , sumpah . Ya Allah , aku dh tak kuad :'( aku seqah kat DIA jhaa bie , apa nk jadik , jadik lhaa , tapy , aku selalu doa kan yg TERbayekk untuk hubungan kitaa duaaa :'D aku , harap apa yg tengah aku gambar kn neh tak akan pernah terjdik , 3bulan hank happy kan aku , bie ? dh masuk bulan 2 kan ? sat kn bie masa tuh berjalan , Ya Allah, apa lhaa lagik dugaan yg dea akan bagy nnty ? :'( insya - allah aku kuad , demi hank aku try :') jangan qisau , aku selalu doa kann hank :'( bie ? hmm , besuk dh khamis , ahad cuty lagik :'( tak dapat nak tengok hank , besuk ? belum tentu hank SENYUM kat budak jahad neh kens ? tak tentu hank akan caqik budak nakai neh kan ? :'( aku tahu bie , hmmm , kay lhaa beby , aku dh mengntuk , nanak tedoq :'( ayaq mata aku dh tak buleh nak berhnty bie :'( aku rendu hank , rendu . hmm , Byeeee , Jaga Diri Ya Bayek Bayek Sayang's only you , engad yaaa bie , hanya hank ;'D ! byeee ,muahhh dekad kanan and kiri :'*

:: ada HIKMAH dalam setiap DUGAAN :: i wait you SUPERMAN :D


Sincerely ,
NataShafiq♥ 

No comments:

Post a Comment