Blogger Widgets

January 27, 2012

♥ Page 27 of 366 : Penang ♥

Salam .

Anneyong (:


Hai , Hoi , Hui , alolololo , okayyyyyy , HAHA , tak dk cerita yang menarek perhatian hampa lhaa , hanya suka suka suka suka , *banyak gylaaa -.-* okyyy , dh dh , abaikan sahaja apa yang berlaku sebntar tadik , ohyeahhhh (Y) walau sedeyh kita perlu Senyum :D okayyy , senyum lhaa selagi ada SAHABAT , selagi ada KELUARGA , amin :D ohyaaa , tak mau buang gyla masa hampa , masa itu emas , dan emas itu harta , dan harta itu buad kita kaya . dh dh , hank meqoyan apa wey Tasha ? HAHA , *abaikn* tah pape lhaa kens ? okayyy , lhaaa . yaya , aku siries nehhhhh (: jum jum , tamau tunggu dh ;p aku RENDU beby :'( haha , sat , saja nak buad teqok >,< okayyy , abaikan , bla bla bla , mana ada renduu , bahagia jhaa sekarang , so , bla bla bla , HAHA , soal jawab tanpa jawapan ? dan , apa yg tengah aku tulis ? apa yang aku nak ceqita sebenaq nya neh ? woi cik Tasha , haiyaaa , cepadddddd ! okay ! balek ke dunia Malaysia , *tadik berangan smpy Korea* okyyy , dh dh :p mehhh cik NuruL NatasHa Nazri nak bercoloteh nehhh haaa , cita pasai haqy neh lhaa , pagy tadik ! damn ! mengaku neh memey aku malas weyh nanak bngun pagy , tapyyyy , ibu dh kejut suquh bangun sbb ayah nak pegy penang ;D okayyy , masa tuh , sumpah ! tak xcited langsung , -.- aku malas tahu >,< bangun kena paksa lhaa woi , bla bla bla , ohyaaa . sampai jhaa penang , hantaq ibu pegy kerja , then , lapaq hank tau kenss mcm mana ? tgk jam , hulamak ! pukoi 11 lebiyh dh , ohyeah , memey makan tengah haqy teroih lhaa kenss, pegy 1st Avenue , weyyyyy , rendu PENANG tahu , lama dh tak pegy start aku tusyen nehh >,< sedeyh lagik adaa aaa :'( msuk 1st avenue , alahai >,< wayang suma cita tak beshhh , skip ! pegy ronda pulok haaa , bla bla bla , mcam macam ragam urg haihhh yg aku jumpa , watlekk dahhh ^^v dh tuh kita watpisss :p hehe , dh dh , siries woi Tasha , alahai >,< dh dh ! aku dh berjangkit sapa punya ayat neh ? -'' erghhhh ~ okayyy ! Stopppp , erhhhh , tang mana kita berhnty ? he , smbung balek lhaaa kenss , pegy sana , then , seberang pegy melwad komtar , sedeyh gyla tgk komtar sekrang , dh tadak apa dhh , maty dh komtar :( ramai tuh memey lhaa , ramai urg jhaa , then , kedai nset jha bnyak , hahh >,< nak jadik macam Sentosa khud , huhhh ! dh dh , terTachink okay , haha , gylaaa sungguh , then , pegy balek dekad ibuuu , okayy ! masa tuh , ronda 1st Avenue and Komtar punya lhaa lama , smpy lupaaaa habesh setengah dh suma , haha . nowww , lama tak pegy padang kota lama and taman botani , rendu beruk beruk kat taman botani -.- *wayakenss?* xD sumpah , padang kota tenang , aku kalau pegy penang suma tmpat kalau buleh aku nak melwad , haqy neh tak pegy QB haaa , sbb QB dekad area pulau tikus , tak lalu situ puns , tak pa lhaa , jemu jugak kenss pegy QB jha en en ? hehe , okayyy , lhaaa ! aku tahu tenga mengarut , tapyyy , watLek dh aa ^^v , alahai , meqoyan sungguh hank neh Tasha , okayyy , lama kens tak masuk kens gambaq dLm Fb and Blogger nehhh ? haha , jumm uysha gmbaq budak senget !okayyy , dngaq okay , SENGET, haha , aku sebenaq nya tunggu SAHABAT aku un9 , tuh yg tak berapa nak betoi nehhhh >,< -.- okay , lhaa . jum jum :p taraaaaaaaaaaaaaaaaaaaa -''
Okayyyy , Hero Aku ,dengaq kenss , satu satu HERO gaduh aku :p

Nama Dea Budak Senget , haha , okayyy , Mukaaa Bhusan dalam kereta , Muka Bhusan byla tadak menda nak Buad memey selalu macam nehhh :D

Lai Lai , sepak plesss ? pplesss ? :D haha , muka neh lhaa byla tgk balek aku gelank smpy guling *okayyy tipu*

Muka Yang Paling Burok Pernah Aku Tangkap Aku Qasa :D


okayyy , smpy sini cukop ? suma neh amek dekad Penang , tak tahu lhaa bylaa dapat pegy sana lagik ;'( haqap tak pegy Tusyen lhaa yg dapat puns , selmad haqy neh Tusyen tak start lgik , kalau tedak , ohhh nooo , ohmyyyyy , nagesh aku msty ada Lagu :D byee semua  , muahhh pp kanan , muahhh pp kiri , Saranghaeyo

:: Sahabat itu adalah Sahabat yang paham akan diri kitaa :: iLoveyouAll ♥

Sincerely ,
NataShafiq

No comments:

Post a Comment