Blogger Widgets

January 24, 2012

♥ Page 24 of 366 : Terima Kasih Ya Allah ♥

Salam :')

Anneyong - Haseyo ^^ ♥


Si stalkers , si viewers , si followers , and semuaa hadirin hadirat sekalian , okayyyy , *macam nak bagy syrahan kenss ?* haha , dh dh ! abaikan sahaja , sekarang , nak ceqita , nak coret , nak conteng , nak sahabat , nak chipsmore , nak choki choki , okehhhhhhhhh ! STOPPPPPPPPPP  ! dh Tasha dh , -.- apa hank tenga mengarut neh woi ? :/ okayyyy *siries* tak nampak ka woi ? nampak kenss ? ohyeahh ^^ (; haqy neh mana ada ceqita menarek punss , saja syiok syiok nak conteng , Ohyeahhhhhhhhhh :D apa lagik tak tau ? haaaa , okayyy ! Happy Chinese New Year , lantak ahh eja smpy korea ka , aku malaih dhhh nehhh >,< ohkayyyy , nowww , tajuk apaa tak tiawwww , sat nak pikiaq laen eyhh , Page 24 0f 366 : iLOVEyou ♥, sumpahhh , pejam celik jhaa bie , dh masuk 3bulan , woghhhh ! selama 3bulan neh lhaa kita tak pernah un sekali gaduh , kitaa gaduh manja ada lewlss , ohyeahhh :D macam macam dh kan bie kita lalui , daqi pahit smpy ke manis , dan daqi api smpy lhaa ke ayaq , okay , Tasha tenga mengarut bak hiangggggggg >< *abaikan* ohkayyyy , haqy neh bangun pagy dgn caqa yang malas nyaa okehhh , Ya Allah , saked gilo haa pala aku , nvm , erghhhhh  ~ beby ? Rendu hank :'( rendu sngad sngad nehhh , tahap suma lhaa , okayyy ! mLm tadik mimpi hank :'( sumpah , nagesh aku paaa bylaa sedaq tuh , haiyaaaaa :D aku mimpi apa eh ? mana buleh bagy tahu kenss , RAHSIA , okayyyy , macam yang tiap haqy hank bagy tau aku , ' sygss , tedoq mimpi bie ehh ' alololo , aku renduuu dh nehhhh :( tahap cikarooo , *kojam kenss ? jahad sngad* haha , kesah bagai gyla aku haqy nehhh , kesah sngad dh nehhh , ohyaaaa . Aku tiap malam doa kat Tuhan bie , doa sngad agar semua ini jadik kenyataan , okayyyy . mimpi mainan tedoq rite ? setengah mimpi akan jadik , okayyyyy , rendu sngad dh nehhh :'( aku selalu kenss pesan dekad hank bie ' jaga diri yaa bayek bayek sygss ' engad engad engad , ada dLm pala hotak aku , baca semua text hank , Ya Allah , buleh gylaa Tasha d buad nyaaa , ohkayyy , siries kembali , 3bulan ? auwwwww , sat nak bagy ceqita sat lhaa kenss , ohkayy , aku ngaku suma masalah aku suma aku cita kat dea , kongsi cerita itu memey tabiat kami duaa :/ sbb tuh SAYANG'ss  , ohkayyy , beby selalu jarang cita msalah dea dekad aku sbb dea tamau aku bebai bebai , and dea cukup tk suka aku kuaq en perkataan TENSHEN , ohyaaa , memey lhaa kenss, sbb uh masalh dea kadang kadang dea sorok daqi aku , alaaaa , dea nak maen menyorok lhaaa awoksss , HAHA , okayyyy , kembali ke dunia asal , dea memang dan memang banyak bersabaq dengan semua karenah NuruL NatasHa Nazri , itu yang paling aku tabik , walau un aku duk syiok uji ego dea , fuyooooooooooooo xD selagi buleh sabaq , memey dea sabq lhaaa , maqah tk pernah nak tunjuk , okayyy . sayang hank busyuk , okayyyy , dea tak suka bylaa aku Risau tentang dea , memeyy dea tak suka , smpy buad ceqita habesh sumaa semta mata nak tipu aku , sbb dea tau stge aku qisau smpy ayaq mata nehhh haaaa , haha . siries -.- ohkayyy , macam macam DUGAAN yang kami dua tempuh sepanjang nehhh , hanya Tuhan , and hanya DIA tempat aku berdoa agar kami bertahan , yessssss ! admin , jodoh kat tangan Tuhan rite ? cinta ini d panggil cinta budak remaja , ohkayyyy , suma nyaaa , aku BAHAGIA dgn dea , Alhamdulillah dah 3bulan kenss bie kita haqy neh , sejauh mana dea berada dalam haty aku nehh hanya dea sajaaaa , demi nama ALLAH , dea dh buad aku memang jatuh CINTA dgn perangai and tingkah laku dea yang gyla gylaa , first perangai dea yang de best adalah bylaa otak dea ngn otak aku sama sama gylaa , merenggg duaaa, suma dua , mengarut dgn dea , merajuk dgn dea , sumaa deaa , indah kan ? tapyyy , tak seindah cinta Nabi Muhammad and Siti Khadijah ♥ kannn bie ? Yaaa , itu lhaaa CINTA yang paling indah , tahu woi , aku dh bagy ceqamah dh dekad hampa , hahahah , sorry lhaa kenss , terlepash okayyy :'p oh yaaaa , lawyer ? nak jadik ? haha , kami dua nak jdik lwyer burok jhaa , sbb dea sukaaaaaa :D hahah , okayyyy ! insya ALLAH bie Tuhan kurnia kan apa yang kita hrap kan selama ni , AMIN :') Ohkayy , lpash nehhhhhh insya allah tiada lgik kata kata Fitnah dan Dengki , amin , Redha sahaja dgn apa yang terjadik , kerana ada hikmah yang lbiyh bahagia , okayyyyy , next story nak cita pasai abg aku , *nak masuk kenss sikid jha nahh* hehe , aku RENDU dea :'( sumpahh , semalam baqu dea tak blek qumah , sunyi jhaaa :/ okayy , selalu dea yang akan mqah aku byla ptg sbb kain tak angkad , tingkap tk tutup , sekrang dea ada langkawi pegy bercuty , haqy neh balek , okay ! walau un sehaqy , Ya Allah , aku nak gaduh dgn dea , rendu tahap dh neh woi ;'( okayyy  ! memey aku suka menyingga tapyy dea tetap abg aku :'D
byee , muahhhh pp kanan , muahh pp kiri , Iloveyou , amau baca angkad kaki blahhhhhh :'p

:: Terima Kasih wahai Superman ,  iloveyou :: terima kasih Ya Allah kerna kau ketemu kan aku dgn dea , AMIN ♥

haty neh hanya ada nama :
Mohd Shafiq Rizuwan
Coretan  ,
NuruL Natasha Nazri :')

No comments:

Post a Comment