Blogger Widgets

December 11, 2011

untitled jhaa ;D

Selamad pagy Sayang'ss ,


stalkers , followers , viewers sekalian :)

anneyong - haseyo ^^,


Ohhhhhh , hoiiii . haiii , nama apa ? tingai kat mana ? skula mana ? umuq berapa ? bagy lepang skid buleh ? berapa pun ss tarak apoo -.- ohhh , panGgGGGGGggggggGg , OUCHHHHHHHHHHH ^,^ , nohheh , anda ? terima kasih , mata aku buleh nayek juling lhaa weh bylaaa kena lempang tadik , haha . tk sygss aku ka ? tak apoo , kami sygss hampa sumaa , suma lhaaaa senang citaaa :D ,ohh yaaa , selamad pagy nuh , ASSALAMMUALAIKUM sumaaa , ohh , tadak adab punya olang , tk rety bagy salam pada tadik gie nuh nuh ? anak sapa tau ? sat sat , anak urg wehhhh , hikhok :p , jagan layan aku pagy nehhhh , aku tenga bhusan tahap , nowwww ! aku dh tak buleh nak tedoq dhhhh , nak dekad koi 3 dh khud , msty dea dh tedoq kan kan ? alololo , Tasha rendu dea dhh , hahaha . :p biaq ohhhhhhhh >,< mukaa teqannn tayekkk #urg yang selalu cakap okay ? aku tk kotoq cuma , loklaq gk kekadang , tambah tambah kan awokk bylaa ngn shout , mau nyaaa gempak kitaa ohhhh ^^, hikhok , sat sat #peqasan , haha , kesah apo aku , dh dh . p maen juh juh nuhhhh , nak tuleh punss kena ada feeling lhaa awok oii , haihhh >,< tgk suka buad muka supa tuh , haihhh , duk dyam cukop kan kan (!) , ohhh yaaaaaaa . lupaaa . hampa buleh tolong dk ? buleh dk ? haha , p lhaa men juh juh skid , aku nanak tuleh entries neh , lagik hampa duk sini , lagik tuh aku duk mengarut tang neh , heee , buhong semata mata , mamyyyy cakap tak apoo ohhh , sekali sekala ;') sayyss chill ;p , lempang kaa ? tak mau lhaaa , cukop hanya sekali . haha . wehhh , syahdu lak aku dngaq lagi luahan haty neh :( sumpah rendu bie setengah smpy nak maty dh aku neh tahu ? ohh , let's go , bina karagan yang tiada perhujung nyaa kan sygss ? haha , dh dh , come on !! ohhkayyyy , ^^ tepuk dada tanya pala hotak hank , apa aku tenga merepek neh ? tak tau lhaa , mamai . hmmmmmm , rendu sama suma urg , terutama sekali rendu gilo gilo kat bie :( kay , malam tadik tedoq koi 5 pagy , dh tuh koi 6 . 45 mamy kejut nak pegy penang sbb ada famili day , :) bagun lha jugak kan kan , tahan ngntuk bagai tuh , kalau bie tahu , haaaa ~ teqeyak aku , heee xD , #muhongjhaaa :p , dh tuhhhh , sumpah . rendu deaaa , tak sempat nakk bagy tau kat dea yang kata haqy neh nak kena duduk penang pulok :( sedeyh gilo sbb kn tk mses bie kan kan ? hmm , smpy malam lhaaa aku duk teringat kat dea , p mana punss bayang dea , haha . sat sat , haaaa , Tasha angau dhhh , hikhok , maluuuuuu >,< . . . okayyy ! balek tadikkkkk , pegy nightwalk lha awok , tk beli apo punss , bhusan jalan sana , tambah kepenatan yang gilogilo punyoo , dh tuhh . apo lagik kan kan , onthw balek tuh , tedoq lhaa kan kan , nsEt aku un aku lempaq dalam beg tuh , tau dh tadak sapa nak col :( sedeyh , haha . buad sedeyh lha sat kan kan , smpy quma koi 9.40 (nak habaq gk ) stge tanya pulok kan kan ? heee , dh tuh . tak makan apa dh tedoq tqoih aaa , dady kejut un memey tak jaga dh lhaa awok , kitaa penad gilogilo , nak teqeyak , ohhhhh . dh tuh , anda hadir lagik dalam mimpi saya bie :'( haha , syiok mimpi hank , sbb aku sayang's hank , i love you . haha , ayat tuh jha kan kan yang aku duk ulang , atototo , sat sat ^^, dh tuh sbb mimpi uh aku terjaga tqoih lhaaa , koi 12.30 , hee , suka men jam pulok -..- , dh tuh , bie ? so sorry ! ada satu meses lhaa awak , tak penah punss nak kesah sapa yang nak hantaq mses tuh , tk kesah , msty kawan punya , tau dh . hmm , dh tuh bukak . waughhhhhhhhh ! tak senyum sbb tnga mamai , daqi CARTA HATY , Ya Allah , rendu dea sngad sngad  bodoh kan hank neh Tasha sbb p tedoq :( bie mses koi 10 , Ya Allah , nk sngad balaih masa tuh , tapyyyyyy , tau dhh . msty bie dh tedoq :'( hanyaaa angan angan :'( , rendu sora hank bie , rendu sngad sngad , byla aku bukak mses hank tadik :'( siries aku nak teqeyakk , engad jugok kan hank kat aku , sbNaq nya tedak nya , malam stge baqu aku nk mses hank *haqy neh lhaa kan kan :) sbb dh pagy , haha . aku sumpah sedeyh , duduk penang dapat mses daqi sygss ummi , ayaq mata nak jatuh ,  spoil tqoih mood aku masa tuh , haty aku tak tenteram bie ;'( , saked sngad , apa lagik bie ? haihhhhhhh -,-' nak nagesh bie ? nak nagesh kat bahu bie :( rendu sora manja bie , haiyoo , Tasha oii , dh lhaa hank , stge ayaq mata yang kuaq stge haaaa , tak kalut -..- #dk dk ! hmmm , bie ? besuk pagy eh tak , ptg besuk sygss mses bie eh bie ? sorry sngad , sayang's penad smpy tedoq koi 5 pagy sbb pkiaq bie n suma masalah yang tnga kita lalui kan bie ? tak penah gadoh ? yaaaa ! itu lhaa salah satu kenangan yang paling manis byla aku couple dgn hank , siries lha kan :'( , sumpah . tak penah gado , walau un ada salah paham apa ka , msty suma tuh bertukaq jadikkkk cerita komedi kita kan bie ? hahah , ^^ muahhh skid lhaaaaa , aku rendu hank , i miss you , awak engad kita ? kitaaa 24/7 engad kat awak , sorry ! tak sempat nak bagy tau yang kita pegy penang sbb awak tak mses kitaaa :) kita tak maqah :D , ehh , okay ahhh , smpy sini dhhhhhh ! the end , t bie tahu tedoq lambat kang , kena cepuk kang , aku nagesh kang . haha . kaki bagy mau pa ? tayah susah susah nak saked kan kaki hampa , Byeeeee sumaa , muahh pp sana sini :* loveyou all ,

selamad pagy sayang's , selamad pagy cinta , selamad pagy cahaya :D
semoga haqy ini lebiyh bahagia daqi semalam (Y)

No comments:

Post a Comment