Blogger Widgets

December 18, 2011

Happy Birthday Arwah Nurul Najwa Nazri :'( (iMy)

Salam :)

anneyong-haseyo ,
stalkers , followers , viewers ^^,



ceceyhh . sumaaa sehad dak  ? hikhok :) sahaja tanya ,kayyy ! post yang ke 207 nehh , post yang plaing sedeyh dLm hedop aku :'( bagy aku sumpah sedeyh bagai :'( okayyyy m let's go , kitaa cita kan kan ? tak mau lhaa tunggu , stge kata aku buhong pala apo pulok -..- , insya allah tak mengarut haihh dLm belog nehh >,< , ohh yaaaaa , haqy nehhh suma urg tau kan bapa haqy bulan ? 18/12 rite ? kayyy , haqy nehhh haqy jadik Arwah Adek aku :'( Ya Allah , sumpah sedeyh gilo aku haqy neh wehh :'(  , tepat pukoi 12 tadik , bylaaa nset bunyi , ohhhhh . Ya Allah , byla atgk natang apo lhaa yang aku remember tuh kan kan , tgk tgk . Ya Allah , aku hampir hampir lupaaaa :'( sumpah sedeyh sngaddd , hmmm . kalau arwah wawa ada noww , dh masuk 7 tahun lhaa dea , so , next year darjah 2 dh adek aku sorang neh :( tapyyy , takdir telah mengubah segala gala nyaa :'( kerana takdir , adek aku yang sorang neh tinggal kan aku , dea jhaa lhaa yang rapat dgn aku :'( sumpah wehhh , hanya dea tmpat aku mengadu sgala bagai walau un dulu dea tak paham apa itu erti saked n erti kehidupan yang sebenaq nyaa :'( , tapyyy , aku REDHA , menda dh nak jadik kan wehhh ? , Tabah sahaja yang aku mampu :'( aku rendu arwah adek aku tuh , rendu sesngad wehhh , Ya Allah , lusa nehhh (20/12) masuk 6 tahun dea tingai kan kiteurg , so . NuruL Najwa Nazri hanya di beri peluang merasai kasih sayang's n merasai hedop hanya 1 tahun 2 haqy :'( korang punsss akan sdeyh rite ? aku penad nak nagesh byla engad balek suma tuh , tapy , suma tuh dh d takdir kan kan ? Yaaa , suma tertnya kan adek aku saked apo ? :'( dea saked LUEKIMIA , ohhhmyyyyyyy , sumpah . Ya Allah , aku sedeyh sngad , kalau dea adaa kat dea lhaa aku luah kan qasa sedeyh neh , nowww , dea pergi :'( aku tahu , Tuhan lebiyh sygss kan dea :'( aku REDHA , tapy , aku tak kuad nak tempuhi nyaa , aku rendu sngad dekad adek aku :'( . . kalau lhaa dea ada sekarang , msty tenga maen kan kan ? :( tapy , sygsss ! Ya Allah , ayaq mata aku tak dapat nak berhnty byla engad balek kenangan suma tuh , suap kan dea makan , maen kejaq kejaq ngn dea :) sweiit memories wehhh , kenangan hanya tinggal kenangan , :( aku sedeyh , sedeyh sngad , lepash adek aku tinggal kan kami suma , aku agak kehilagan kawan :'( dea lhaa sahabat aku , dea lhaa adeq aku , masa tuh hanya Tuhan sahaja yang tahu bagaimana peqasaan neh :'( Ya Allah , aku sunyi weh , sunyi sangad sejak dea tinggal kan dunia neh ;'( Ya Allah , begitu berat dugaan yang dea bagy dekad kami sekeluarga :'( berat sngad dugaan tuh untuk kami suma tempuh bagai :'( tapyyy , kuad , Tabah . tuh jhaa perkataan yang selalu urg bagy dekad aku :'( ohhh , yaaaa ! kenangan dgn arwah memey membuad enn aku rendu dea , sbb suma kenangan yang terindah , sebelum dea meninggal punss mcm tuhhh , Ya Allah , selama nehhhh sumpah tak tau yang kata arwah saked :'( bylaaa dh smpy masa nyaa , baqu doktor bagy tahu yang dea ada saked apo , berjam jam dea duduk dLm wad iCU , then , tepat jam 8.45 malam pada 20/12/2005 arwah tinggal kan kami , doktor kata tak buleh buad apo dhh , n mang tak buleh nak selamad kan dh :'( Ya Allah , ayaq mata sapa yang tk jatuh masa tuhhhh , byla kenang suma kenangan kami dua , hmmm , yeahhh . the best moment lhaa :') kenangan terakhir kami bersama , arwah wawa banyak tinggal kan manis dLm hedop kami sekeluarga , sorang yang pandai , dan comel , tapyy . apa kan dayaaaa :( takdir telah mengubah segala nya , Ya Allah , masa tuhhhh . bagai kan d rentap jantung aku tahu :'( okayyyy , aku dh tak kuad , ayaq mata duk jatuh . :'( sedeyh bah , aku tak kuad sngad , aku un tak tahu weh pesaypa :'( hmmmm , rendu SENYUMAN arwah dekad aku , gelak ketawa dea , rendu pujukan arwah byla aku sedeyh , rendu nak tedoq kan arwah :'( rendu suma tuh bah :'( baju arwah suma , aku rendu :'( hm , ayaq mata ohh ayaq mata , smpy byla lhaa kan kan ? :'( aku doa kan dea dekad SYURGA sana :'( doa kan kebahagiaan dea selalu , doa kan yang terbayek untuk dea :') dea lha adeq yang TERBAYEK bagy aku :'(
 HAPPY BIRTHDAY SAYANG'S :(


i love you , i miss you :'(
hope you happy dear :) i always pray for you ^^,
you're the best sistaaa :')

al - fatihah . ( arwah NuruL Najwa Nazri )

No comments:

Post a Comment