Blogger Widgets

December 31, 2011

New Year ♥

Anneyong ,

Salam ,

stalkers , followers , viewers ^^ alo tomet tomey ^^ haha , dh lekat dh haa ayat neh kat bibiaq aku , cewahhh *bibiaq tuhhh -..- nvm , nanak story neh haaa , nanak ceqita sikid neh haa , okayyy ! banyak sangad kan kan kenangan dLm 2011 :( , Ya Allah , 2011 neh tahun mencabaq bagy aku n suma urg lhaa , aku qasa lhaaa ;/ , bagy aku , memey tahun ney tahun yang sangad perit bagy insan yang bernama NuruL NatasHa Nazri , lebiyh bnyk pahit awak daqi manis nyaa , tapyyyyy tak apo , pahit itu lhaa yang menjadik kan manis byla satu persahabatan itu terjalin buad selama lama nyaaa :') AMIN , insya allah , azam baqu korang bagy tahu aku cepad wehhhh , dh tak sabaq nak tahu neh , lai lai . haha . kay kay , mula kan dgn aku dulu haaa kay ? sbb aku amau meqoyan haaa -..- , azam aku tahun neh memey banyak lhaa yaa , insya allah suma nya tercapai , apo kau kata over ? masuk kubuq maty dulu lhaa sygss nuhhhh ? opsss , terqasa ya kak ? alo tomey tomey . haha , jangan teqasa , kami mana ada MUSUH haaa , ada besties jhaa meh , jgn teqasa yaaa suma ? be SMILE :) then , be CHILL , auwwww , aku meqoyan paham kan korang ? okay okay , let's go haaa , jum jum , p seqebu . haha , seqebu apo letewww ? p seqebu quma urg nuh , apo hank merepek neh Tasha ? Ya Allah  , #series . HAHA , pangggGgGGggGGgg -..- , padan muka , yey yey , bertapa saked nyaa . haha . dh dh ! Tasha gedikssss d situ yaa , kesah n heqan pulok aku kan kan ? un9 bhusan neh wehhh , sahabat aku duk buad lena apo tak tau petang petang neh , tahu lhaa kena kerah bangun pepagy buta tadik --' kayyy . dh dh ! azam aku eh ? azam NuruL NatasHa ( 2012 )

  • menjadi yang lebiyh bayek daqi sebbelum neh
  • memperolehi straight 8A's PMR :) <insya allah>
  • membangga kan iba bapa dan suma urg ^^
  • SEMOGA SAHABAT KEKAL SELAMANYA BERSAMA 'SHOUT'
  • Semoga kekal hubungan dengan insan yang d sayangi , amin ‎ ♥
okayyyy , yg tuh jhaa yg dapat aku pikiaq n tenga ada dLm pala hotak aku neh , memeyh haa bnyk lagik ! tapyyy , malas lhaaa tite nak buad suma tuh . HAHA , be chiLL haaa , nty aku pikiaq laen eh apo lhaa azam aku eh eh ? jangan maqah ya kak . INSYA ALLAH suma neh akan terbukti n akan terjadik , AMIN , haha . ohhhhyaaaa ^^ korang doa doa kan jha lha nuh ==' muka tk malu neh . heee , kay kay ! harap cuma satu jha sygss , SAHABAT SELAMANYA *friendsforever* tak tiqu okay . HAHA , sapa teqasa nuh telan ha , atototo , jangan teqasa ya kak . okayyyy ! Tasha mula kan haqy dea dgn nak meqoyan ! so , smpy sini jah ka post aku ? Yaaaa , amin . haha  wayaaaa ~ nowww , tak sabaq jugk lhaa nak jumpa sahabat besuk , nak gosipp lhaa kak . HAHA , Tasha wayaaaa my dh . kay ! siries weh -.- , ohhh myyyyy , malam neh nak gosok baju , caqik stoking , caqik kasut , pungah beg duk tang mana , kemaih alat tuleh . heee , yaaaa ! malam neh lhaa baqu anak Nazri nak buad suma tuh yaa sygss suma , be chiLL dhhhh ;') , tau lhaa hampa qajen , wehhhh , SHOUT ? mana hampa , tunggu jam jam lama nya , buad lena buleh kat hampa , aku tk tedoq tau daqi pagy tadik , kena kerah haa , kena maqah haa , anak daqa tak bayek tedoq petang petang . haha , *ayat macam apo eh ? :p haha , dh dh ! okayyyy , dgn pengakuan ya cik kak . *akucakapsorangsoarang* so sad :( haha . kay ! kalau malam neh aku free lagik , akan aku tulis belog 2011 yang terbayek n yang paling aku SUKA ♥
‎2011 : lebiyh banyak kenangan pahit daripada manis , tetapy , yang pahit itu lhaa yang menjadi kan MANIS bylaa satu PERSAHABATAN terjalin ♥

#bestfriendsforever ^^v

sahabat itu penting , SELAMAD TAHUN BARU semua , hye hye 2012 :')

moga 2012 menjadi kenangan yang MANIS dalam hidup ini :') insya allah . amin !

No comments:

Post a Comment