Blogger Widgets

December 29, 2011

Dear , Ummi Husna :)

Salam semua nya ^^

Selamad petang ,
satlkers , followers , viewers ^^


okayyyyyyy , nowwwww ! haqy nehhhhh , haqy neh yaaa , update terlalu lhaa awai , HAHA , masuk post yg kedua dh lhaaa kan kan ? pepagy buta tadik dh post dh pasai kak Zie tuhh , okayyyyy , sekarang nak cerita tentang kawan aku soqang neh , HAHA , okayyy ! dyam sudah lhaaa , dea neh kan kaki blogging sama ngn aku , sepupu sepapat lhaa kata kan , then , setiap entries dea msty ada nama aku , Hehehe , :') aku Terharu lhaa kan kan , :'( sat sat , nak teqeyak neh , okayyyy , pepagy tadik bngun lambat haaa , tak tak ! awai khud , koi 11 . sumpah , aku tk pernah nak bangun seawai neh tahu tak ? (: okayyyy , dapat mses daqi carta HATY lhaa awok , siriesLy lhaa kan rendu :'( dea hNtaq mses pukoi 9.15 haaa , aku epLy pukoi 12 , okenggggggg , memey cungggg lhaa Tasha oii , HAHA , sumpah ! memey aku malaeh haaa nanak epLy , kojam kan kan ? -,- kalau awak baca kan awak , sbb apo tahu tak , sbb saya ngntuk , haha , bagy kaki mau duk rety senyap sat . okenggg . pagy tadik un dapat satu mses tuh , Ya Allah , sebelum bukak mses tuh doa jhaa kat Tuhan agar dea yg send mses tuh , bukak bukak :') Thanx God , okayyy , lepash uh , baca punyo baca , hmboih . kalah karangan SPM lhaa awok :D haha , kay kay ! kiding jhaaa haaa , watLek luhhh , okayyy , mses smpy sekarang neh lhaa , tenga tunggu dea eply , kami dua memey suka eply berjam jam lama nya , hampa suma kena paham . heee , dea cakap enset dea qosak . okayyy beby ! dea jelesss letewwww kan kan ? :') oh yaaa ^^ nowww , abaikan cita cinta aku yg tak sehebat cinta ADAM & HAWA tuh , haha , betoi paa , (: okenggggggggg , untuk Ummi Husna ohh ya , sahabat , muahhhh sikid haaa dekad pp hank tuh , hank punyo belog memey terbayek haaa , haha , dypa baca aku tk tau lhaaa nuh , tk tnggung :) heee , suka ngusik hank , hank punss suka kan ngusik aku , sepak baqu ada akai . hehe , yaaa sygss ! hank pakai beg wana pink rite ? haha , TERkejut aku tahu byla hank bagy tahu cm tuh , Ya Allah , engad kan hank maen maen , sedang kan hank agak tk suka ohhh wana pink , heeee (: okayyyyyy , past it , *aku tuleh apo neh ? -..- haha , tah pape lhaa hank neh kan Tasha oi , okayy ! hank punyo post terselit nama aku kan kan ? :'( aku terhaqu sygss , sumpah neh , terhaqu sngad sngad , okayyy ! your belog so nice . :p yaya ! apa guna sahabat kawan kalau tak tolong sahabat dea seniqi ? :') aku buad dekad hank suma tuh tanda persahabatan kita , ikhlas sygss , tk berkiqa apo punsss ;') atototo , memey aku suka wana merah haa , hank punss suka kan kan ? dulu kita dua dok beqebut wana meqah kan sygss ? engad lagi haaa masa tuh , sweet sngad , haha , hank pakai wana meqah punss sweet what :) sapo kata tak sweet ? next year , wana pink pulok :/ atototo , lagik haaa sweet kawan aku yg soqang neh , omel dh neh . haha ^^ okayyyyyy , next year suma pakai body glove ka ? HAHA , tak rancang punsss kan kan ? caqa kebetulan , lawak neh weh , gelak lhaa sikid woi , HAHAHAHAHAH , sepak stge haaa -,- jagan layan aku , sbb aku tenga duk meqoyan neh , heee . sapa layan aku p bunuh , *cewahhhh , tau tau aku yang laqi dulu kan kan ? (: ohhh yaaa , rendu dh neh kat kengkawan , kat sahabat lhaaa , lupa lupa :) okayyy ! smpy sini dh lhaa nuh ? aku saked pala , heee , nanak mses dea neh . kang kena maqah haaaa , :p kay kay ! byeee suma urg !
kamsahamida , xie xie (;

:: cinta itu semamang nya indah kalau dea jodoh kita ::

No comments:

Post a Comment