Blogger Widgets

November 04, 2011

Untitled !

Heyhhh ,
Hoiyttt !





lalalalal , malam sumaaa , tetiba qasa nak update nehhh blogger .
sbb apa ehh ? sbb TERrendu gylaa ahh at followers sumaaa . n dekad suma urg lhaa sygss .
haha , ada jha aku neh ! menyampah tak ? kay ! GO TO THE HELL .
fullstop :) heeeeeee ^^
dh dh ! aku mula nak ngarut dh nehhhhhhh . . . heeeee .
yaaa , apa eh tajuk kita ? tajuk gyla gyla aaa . tajuk tak tau lhaa .
tajuk bantai p lha kan apa pun , jnjy aku update .
hahaha , tagan bagy sekali wehhhh ?
pangGggGggGgGGgGgGGg , o.O . . .
kn kn kn dh kata wehhhh . nayek juling dh mata aku neh ? -.-''
haduyai . susah dh aku nak update neh wehhhh . HAHA , gylaa waya !
dh dyam ! kesah pulak kan kami -.-''
yaaa . rendu hampa ahhhhh . TERrendu pulok :)
d sbb en aku bhusan lhaa yang aku tulehh blogger nehhhh ,
tk tau nak buad natang bequk apa dh neh . haihhhh >,<
BLURRRRR ><
text-ing ? dh dh ! tnga lhaa neh ! :)
auwwww <3 . hahah , gylaaaaa aku nehhhhhh . buad menda yang urg tk pnah buad ?
haaaa , menda apa kah itu ? sat sat . pkiaq sat .
tettttttttttttttttttttttttttttt ! jawapan nyaaa ialah . alaaaaaaaaaaaaaa ,
entah ! hahah , hmpa kena tipu jhaaa . penad baca jha kan entry neh -.-
heee . wehhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh !!!!!
aku RENDU hank , RENDU ! haihhh >,<
pesaypa tau ? tetiba TERrendu hank pulok kan ? hahahaha ,
buleh taqa tuh ? kay ! apa pun buleh mehhh ^^
heeee , lapaq lhaaa weh :/
bie suquh makan . haaaa ? apaaa ? makan ? sorry ! tak pasai lhaaaa .
malaeh ahhh wehhh . hikhok ! aku gylaaaaaaaaaaaaaa ^^
weh weh weh ? lusa dh raya aidiladha rite ? :)
beshhh tak ? msty lhaa BESH kan kan ? alolololo , so SWEETTTTT !
tapy , qaya neh tak balek kmpung lhaa pulok :(
jiran sebelah kawen qaya kedua lhaa wehhh :( sedeyhhhhhhhh ,
rendu tok aku . rendu suma kezen n mak cik mak cik aku :(
senang cita lhaa kan . RENDU sumaaa :( nanak balek kampung mamy !
nanak jumpa sumaa urgg , nanak sNap picture ngn dorang sumaaa :)
nanak mamyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy ! :'(
sob sob sob ., sumpah TERkejut gyla habesh byla tahu tk dapat blek kmpung .
apa kan daya kan ? naseb ! :(
wehhhh ? Bieee ? >,<
jahad hank kan ? jahad kan ? tkpaaaa :( aku tau aku sapaaa !
smpy gyla H - A - T - Y bie :(
bie ? okay ! sygss mintak maaf sngad sngad bie :( MAAF bieee !
sygss , maen maen jhaa lhaaa , alaaaaaa . bie cakap ! SORI !
amau kawan jugak :( okayyy . tu dh keputusann bie kan ? sygss gnggu bie kan ?
MAAF :( up to you ! sygss tk leh kata apa dhhhhh .
sygss salah , sygss yang caqik pasai ngn bie dulu kan ? sygss tauuuu :(
okay ! sorry lhaa , sorry ! yaaa , bie tak mau kawan dh kan ngn sayangss ?
UP TO YOU ! tak paksa . lau bie dh qasa nak kawan t bie my ah caqik sygss eh :)
kita tau kita sapa kat dea :)
apa buleh buad kan , naseebbbbbbbbbbb !
yaaaa , nasebb lagik :( derekkkkkk naseb aku malang jhaaa .
haty selalu di sakiti ! entah lha kan sbb apa , haduyai !
kay dh ! berhenhty cita pasai suma nehhhh .
aku dh nageshhhhh :'(
sumpah wehhhhh , NAGESHHHHHHHHH , bie ?
wehhhhhh , SORRY lhaaa . haiyaaaaaaaa >,<
kay ! dh dyam :( biaq lha kat aku kan kan ? aku yang salah ! so , mmng patut
aku dapat balasan supa uh :)
weehhh ? aku rendu arwah adek aku :( arwah abah aku :( arwah abang aku :(
dorang sehad tak weh ? :( nape aku jadik cm neh eh malam neh ? :'(
dorang msty dngaq kan apa yang aku selalu cakap tiap malam ?
aku dh tak tahan weh dgn suma neh :( aku dh tk leh kuad dhh .
aku penadddd ! aku RENDU dypaa suma :(
dypa jhaaa yang bulehhh kuad kan semangad aku neh :(
come on Nat ! dorang dh pergi ! ALLAH lbiyh sygs kan dorang suma :(
aku tak leh wehhhh :( aku dh TERlampau RENDU dorang :(
aku PENDAM suma neh , aku tk cita at sapa sapa pun , sbb ?
sbb nyaa dorang suma tak PAHAM aku :(
okayyy ! aku PENDAM lagikkkkk . aku tau aku sapa kan :(
aku kena kuad sbb aku sygss sumaaa urg :)
aku harus BANGKIT ! yaaa , insya allah weh :D
demi korang aku bangkit !
okay lhaa sumaaa , penad ! otak dh BLURRR ,
ayaq mata dh jatuh :'(
MAAF BIE :(
iloveyousofreakingfuckdamn much <3

byeeeee ! :'(
menagesh tak berlagu ~

No comments:

Post a Comment