Blogger Widgets

November 11, 2011

11 / 11 / 11 ! xD ♥

Salam semua nyaaa :D

Malam sumaa nyaa :)

sehad lhaa khud kan kan ?





teheeee ^^ malam neh kan kan ? sungguh dan sungguh MEMBHUSAN kan lhaa
wehhhhhhhhhhhh , yeahhh ! bukak FB jhaaa suma pakat tuleh satus statement yang
berkaitan tarikh haqy neh , iaitu 11 / 11 / 11 . yaaaaaa . yeahhhhhh :)
memang tarikh tuh sweit sngad sngad , aku shuka shuka (Y)
hahah . gylaaaaaaa sat , sumpah ! atototo . sweit bagai khud tarikh tuhhhh .
hahah , tmbah tmbah sapa pulok yang couple pada tarikh neh . hamekkkk kauuuu !
naLaaa punyaaaaaa , TERbayekkk ahhhhh .
SHUKA , msty dypaa SWEIT lagik daqy aku kan kan ? HAAAAA , nehhh yang mmbuad en aku
JELES bapak neh byla lbiyh sweit daqy aku . HAHA , aku mereng hampa tau dk ?
chiLL , lau tk tau . mehhhh nak cita skid skid xD
pangggg bagy sekali doe ? PanGggggGgggggGGGGgg o.O
mata sudah juling lhaa wehhhhhh , kejam en hmpa neh ?
yaaaaa  , tarikh neh jatuh pulok pada haqy JUMAAT . mang padat jugak lha kan kan ? :D
shuka ? yeahhhhhhhhhhhhh . kau ada ? kau ada ?
HAHA , abaikan sahaja aku neh . tnga ngarut lbiyh -''
kay ! haqy neh suma mmbe mmbe tak un9 pulok :(
waughhhhhhhhhhhhh , huwaaaaaaaaaaaaa . nanak qeyau haih lau cm neh :(
atototo , hampa ? aku BHUSAN gylaa bapak khud doe .
tau dk , ? aku nak gosip ngn hmpa nehhh ! haduyai -.-
my lhaaa un9 . kita sembang dua . HAHA , hmpa sombong nuh ngn aku ,
mentang mentang lhaaa tarikh haqy neh cantekk punya .
pakat p ngorat anak daqa urg nuuh ? hahah , pakat duk caqik awekkk .
haihhhhh -'' yaaa ! hampa SWEIT haih :)
kay ! gud gud . aku JELES nehhh . HAHA , kay ! bie bie ?
aku RENDU hank . --> ILY <---
tau tau ? engad uh . tk engad tmpaq bagy sekali . hahah ,
RENDU bie lhaaaa , rendu ohhh . bie ? tau lha hank duk PEQLI aku kan kan ?
kojaq ! pang sekali baqu tau . kay ! malam tadik mses punya mses bie
aku gylaa , TERtedoq awai pesaypa tau . hahah . besa lha kan kan ?
balek skula BERfacebook . haaaaaa , khud tuh lhaa jadik nyaaa >,<
then . tak dNgaq un mses masuk . bylaa bie col koi 11 lbiyh uh baqu TERjaga . tgk tgk bie letak dh .
HAHA , sumpah malu >,<
teheeeee ^^ mses bie ! mintak maaf . sujud kat kaki sumaaa .
sat sat ! #akumuhongjhaaa :)
kesah pulok kan aku neh ? HAHA . kay kay . chiLL jhaaaa mau nuh ? :p
watLek dhh . heeee ! dh uhhh . bie col balek :) okay cunggggggggggggg ^^
angkat dgn mamai suma , dgn soqa supa apa jhaaa ada at aku nehh -.-''
then , bie BELETIAQ apa tau , aku un ha  , ha , ha , kejam dk aku ? HAHA , kau ada ?
heeeeee :) dh uh  ! dh bie tau kata aku tedoq . dea un suquh aku tedoq .
alololo , amau ahhhhhh . amau tedoq sbb dh TERjaga kan kan ? heee ^^
dh uh , bie maqah ahhhh , bie kata "TIPU"
ngntuk uh , bie kata pulok yang bie un nak tedoq lha apa lhaaa :(
atototo , sumpah agak KECEWA ! okay ! aku pkiaq yang BAYEK punyaa .
aku engad ! aku kata dlm haty aku , aku pujuk haty aku kata
"bie , cakap cm uh sbb dea amau gnggu aku , then . dea un tk gie aku tedoq lewad"
kay . itulah yang mmbuad en aku sayang'ss bapak at dea ! smpy aku un jadik gylaaa :)
tapy ! tak lhaaa . HEEE , apa aku mengarut neh ? kay !
jujur !!! aku tnga pening n nantok -.-
sbb uh aku tuleh jhaa apa yang aku tnga duk pkiaq nehhhh .
ketuk skid ? ketuk skid ? tinkkkkkkkkkkkk , toinkkkkkkkkkkkkkkkk !
tut tut tut . pening weh . haduyai ! kena telan panadol jugak xD
haha . kay ! siries Nat :) siries ah neh ~
Bie ? iloveyoumorethanyouloveme ^^
atototo , tachink sat :( haha . ngarut dh ! kay !
tarikh haqy neh mang aku shukaaaa <3
atotototo , sweit habesh gylaaa ahhhhh .

11 / 11 / 11

taraaaaaaaaaaaaaaa , kay dh diam ! sumpah gylaaa !


Byee sumaa ! love you ! muachh kanan , muachhh kiri xD

#amau baca go to the hell . lantak aku lha kan nak tuleh apa ,
belog aku meehhhhh ! ada paham ? -.-



No comments:

Post a Comment