Blogger Widgets

October 17, 2011

TRAUMA gyla wehhhh :(

hoiyt :)
salam wehhhhh !




tepi tepi tepi , budak sebuk nak lalu neh ,
nak conteng blogger nehhh smpy lebam jhaa mehhh ^^
buleh taqa tuh ? :/ hahah . ada ada jha mehh aku neh ~ tak gituuuu ? penad penad -.-''
kay kay ! hank menang aaa . ehhh , nak cita lha kan ,
perghhhh . sumpah ketaq gyla neh mehhhhhh :( ketaq sngad sngad ,
senang cita ann TRAUMA gyla babeng aku tadik at skula .
takud weh takud gyla , minx minx ahhh besuk tk jadik cm tuh dhhh . huh :(
aku TRAUMA , wehhhhh . sumpah wehhhh .
syiok punya syiok dok jawab paper pjk tadik , hamek kau . suma pakat dok terkejut gylaa weh ,
sbb apa mehhh ? ^^ , kay !
budak laki kelaih aku uh , entah lha kan nak ckap cm na , saked apa eh ? o.O
urg kata dea SAWAN , wehhhh . agak lha kan . nmpk lha jugak kan . tapy tk lha jadik gyla ,
yeahhh , suma tnga dok tnya jwapan punya syiok , tgk tgk dea terjatuh pulok -.-
engad en jatuh sbb dea lena ka apa ka , tk pa lhaa . satu dewan A uhhh dok GELAK -.-''
jahad gyla wehhh , kojaq sat , then dok sat , cikgu unnn takud doe , sapa tk takud rite ?
suma ckgu dh lha pompan jha yang dalam dewan uh , yaaa ! kalut sakan aaa . aku un tk tau mehh sbb apa .then mmbe laki pakat my habaq dea sawan , errrrrr !
apaa ? sawan ? yaaa . then aku un nmpk mehhhhhhh :( sumpah tgk tgk uh TRAUMA gyla ,
exam ada lagik 30 minit , suma habeh dh , dewan uh dok hNgaq ngn gosip pasai tuh jhaa aaa .
suma tk leh tenang dhh  , ketaq sungguh bhai -.-
then cikgu smpy bbapa puluh urg tau my tgk , kami hngaq then dok tanya jawapan jha aa kan ,
apa lha sngad kan . mmng tk leh kata apa jhaa lha kan -.-
budak laki kelaih aku yang dok sebelah aku un TRAUMA terok gylaaaaaa :(
hadui , sumpah lau hampa tgk un hampa jadik supa aku ,
tagan dok sejuk haty dok ketaq cm na nak habaq un tk rety dh ,
mmng satu dewan dok hingaq n kalut jhaaa . deypa kesah apa kan , alaaaaa . exam pjk jhaaa .
tiqu jha suma . budak cina yang dok depan budak uh pun smpy qeyau ,
lau aku tobat menjerit tahap punya .
thenn , ckgu p telepon mak dea khud -.- tk tau lha sngad kan .
yang kami dok tk tenang dh , dLm haty neh un dok kata lha jugak wehhhhh ,
lau aku jadik cm uh gena eh ? tk ka kalut . sumpah tk leh bayang weh pasai situasi suma uh .
dok dyam jha tadik tenang kan haty , tapy byla bayang kan balek apa yang berlaku
beberapa minit tadik , sumpah ! TRAUMA !
aku sumpah tk tau nak duk lagu mana . tk tenang , takud gyla tadik . dh aaa  budak kelaih aku .
retaih exam un kutip awai punya padat . huh ! okay aa kan .
kuaq awai aa skid . hmmmmmmm .
cyan en dea uh ? kay ! setiap manusia ada kekurangan rite ?
mungkin TUHAN sygs dea sbb uh TUHAN bgay dea cm uh . :)
aku yakin ! suma uh msty ada pengajaran d sebalik nyaa :D
yaaa . kami suma dapat pengajaran yang baqu dh haqy neh . sumpah wehhh  ! lepash neh
amau kata dh at dea . tk bayek kan ? cean pulok tgk dea . tk gitu ?
hmmm , yaya ! dh dh ! tk leh nak tuleh pnjang pnjang mehhhhhhh :(
aku TRAUMA terok dgn apa yang berlaku .
bye :( moga dea sehad jha lha kan . walau un satu kelaih bency dea . yaaa ! AMIN !


No comments:

Post a Comment