Blogger Widgets

October 12, 2011

TELEPON :( PLES ?

maghrib sumaaa .
sumpah weh . sumpah sngad sngad . aku tk leh duduk dyam !
hmmmmm . TENSHEN neh wehhh :(


sbb apa ? meh nak citaaaaa !


okayyy ! nsEt aku cabel dLm dea mmng dh rosak terok yang teramad sNgad mehh :(
sedeyh suma adaa . nak pakai nset apa weh ? aku nak nset mehh . hedop aku tk leh
duk lau sehaqy aku tk tgk telepon aku :(
dh aa aku sygss gyla en at nset uh . awad hank baud aku cm neh wahai sony W395 ?
hank tak sygss aku kah weh ? smpy haty hank weh . stge lau pak cik mses ?
apa mcm ? nak buad apa ? nak cakap apa ? stge dea kata apa pilok :/
wehhhh . hank kesian lha sikid weh at aku neh :(
penad ahh aku nak TENSHEN sbb hank . ia boleh menjejas kan exam aku wehh .
tolong sNgad weh . aku mohon kat hank
kemabli pulih lha weh . daqi koi 5 pagy tadik wehhh
hank jadik cm nehh . tk leh nak hedop . kmarin hank buad dh mcm uh  , tapy ptg uh hank okay balek . neh ? smpy tk okay okay :(
hank tau dk aku sedeyh gylaa nehhhh :(
nak pakai paa mLm neh ? nak mses cm na ? sapa col aku apa mcm ? huh !
-.- , tolong weh nset , hank jgn buad aku qeyau dh aaa .
sumpah weh . aku merayu sngad weh . :(
tolong dan tolong aaa wehhh . hank hedop lhaa balek . sabaq wehhh .
mmng hank nak qosak dh . aku cuba dapat en nset baqu .
then , amek masa yang agak lama meh ^^
tolong sngad :( aku sedeyh tadak hank . bhusan :(
nak dNgaq lagu . nak text urg un dh tk lehhhh .
okayyy ! dear ?

MOHON SNGAD !
PLESS . GET UP ! JGN MATY LAGIK :(
AKU OERLUKAN HANK WEH !


kay ! harap maklum -.-






p/s : mmng aku setai mcm nehh . apa jha yang terjadik yang menyakitkan haty aku
msty aku nagesh gyla habeshhh punyaaaaa :(
okay ! qeyau !
hmmmm , sorry suma sapa yang mses ka apa kaa . sorry gyla :(

No comments:

Post a Comment