Blogger Widgets

October 22, 2011

DADY ! :(

PAGi semuaaaa :)
yeahhh ! heyh !




haqy neh budak sebuk TERbangun awai lhaa pulok :/ kesah ? TERkesah lhaa pulok kan .
yeahhhh . dah dah . dyam lha suma . nak cerita neh . cerita apa yaaaa ?
tak tau nak habaq lagu mana . yeahhh ! get it lagu PRICE TAG :)
haha . "just stop a minute and SMILE :)"
haha . gyla bagai aa aku neh ngn lagu tuh . shuka shuka . dulu masa nset tak jahanam lagy
tiap haqy dNgaq lagu uh . bagun tedoq jhaa bukak lagu uh . yeahhhhhhh . now ? hahaha
telepon dh jahanam d sbb kan kekejaman aku yang tak berasas lhaaa mehhhh ^^
yaya . mmng betoi aku kan kan shuka gyla gyla qeLai en nsEt aku sbb aku TENSHEN ! dea suka buad tayek ! hee . eh eh ~ apa yang aku mengarut weh ? aloooooooooooo :/
ada ada jhaa aa tasha neh kan kan ? tampaq pala tmpaq pala ?
tinkkkkkkkkkkkkkkkk , toingggggggggggggggggg . pfttttttttttttttttttttttttt ~ fening fening -.-''
hampa kejam haih . bengong aku lagu neh . haha . lagu percaya padaku pulok :p
choyyyy (!) pagy neh aku mengarutlbiyh jha dlm blogger nehhh . haihhh . sepak terguling guling pa ?
haha . buleh kan taqa tuh ? haha . apa pun buleh ^^
choyyy (!) kay kay . dady ? pagy tadik bagun bagun jhaa dady dh tadak mehhh :(
sedeyh sedeyh . dady pegy thailand meh . dea ada treasure hunt #kay aku salah eja#
budak kmpung cm aku neh mana lha nak tau cakap om puteh neh :p
haha . tak gitu weh ? jyeahhh~  kay kay . dady balek besuk ptg khud :(
rendu dady mehhh . bhusan lha kan tadak dady . tadak sapa dh nak ngusik aku :(
tadak sapa dh yang nak maqah aku byla aku buad reja tuh tk btoi :(
rendu dea . dea p pukoi 6.30 pagy tadik :( awai gyla lha kan ? hmmmm , tadan nak jumpa .
yaa . dady selalu dNgaq suma masalah aku . haha . kay muhong jha suma tuh .
hahahahahah . sapa cayaaa padan muka :p hee .
yaaa ~ aku TERgyla skid lha pagy nehhh . waya aku TERputuih tang mana tau :(
dady ? :( dady p pagy tadik tadan nak jumpa suma kan ? mamy pulok tk kejut kan . yeahhh ,
mLm neh kan kan , msty sunyi punya :( selalu dady ada untuk happy kan kami suma :(
stge ! sapa yang nak maqah adek aku byla dea buad aku ? :(
selalu nya dady lha yg aku bebai ngn dea lau dea ngusik aku :(
nak kata mamy . adek aku uh tarak mau dngaq cakap mamy lhaa :( amad amad lhaa sedeyh .
yaaa . satu haqy dok uma lha haqy neh jawab nya , nak p mana kan kan ?
reta dady dh bawak , so . apa buleh buad haaa ? dok uma goyang kaki .
berebut laptop nk un9 punya pasai lha kan :p
haha . yaaaaaaaaaaaaa ! ehhh , apa yang aku tuleh neh tau ?
supa nehh aaa lau dh bgun pagy pagy . msty tak tahwan punya -.-''
poning dh aku neh ~
yaaa ! last sekali lha kan kan ? DADY ?
MISS YOU
LOVE YOU
NEED YOU :(

rendu ooooo , haiyaaaa . sapa lha yg nak buad aku happy haaa ? :(
kay ! byeeee ~
moga dady selamad smpy yaaa .
kay ! sumaaaa ! tadah tagan , baca doa sat :p

YA ALLAH
SELAMAD KAN LHAA
DI MANA SAHAJAA
DEA BERADA .
KAU LINDUNGI LAH DEA DAQI SEGALA
KESULITAN ,
DAQI SEGALA BENCANA ALAM :(
AKU MOHON YA ALLAH
AMIN !





kay ! terima kasih suma nya yaa :)
AMIN ! doa neh khas untuk my dady ,


No comments:

Post a Comment